ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΟΚ: «Απέκτησα τρεις τρύπες στην καρδιά για να είμαι αδύνατη» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΟΚ: «Απέκτησα τρεις τρύπες στην καρδιά για να είμαι αδύνατη»

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΟΚ: «Απέκτησα τρεις τρύπες στην καρδιά για να είμαι αδύνατη»Την απάντηση της σε όσες θαυμάστριες της την θαύμαζαν και ήθελαν να της μοιάσουν έδωσε η Carre Otis, το διάσημο μοντέλο που μεσουράνησε στις πασαρέλες τις δεκαετίες του ΄80 και του ΄90, με το ρόλο της στην «Άγρια Ορχιδέα» να έχει μείνει αξέχαστος.

carre otis wild orchid 4.jpg
Το 44χρονο σήμερα πρώην supermodel, σε συνέντευξη που έδωσε στην αυστραλιανή «Vogue», έκανε μια εξομολόγηση σοκ, λέγοντας πως εξαιτίας του αυτοκαταστροφικού τρόπου ζωής της, κόντεψε να πεθάνει:
«Μου έστελναν θαυμάστριες μου γράμματα, ρωτώντας με για τα μυστικά ομορφιάς μου. Δεν τους απαντούσα ποτέ γιατί δεν ήθελα να παραδεχτώ πως λιμοκτονούσα, έκανα εμετό, εντατική άσκηση, και είχα καταστροφικές συμπεριφορές. Έλεγα στον κόσμο, πως κάνω γυμναστική 3 φορές την εβδομάδα, όταν στην πραγματικότητα έκανε το λιγότερο 2 ώρες τη μέρα, εφτά ημέρες την εβδομάδα».
CARRE-RURKE.jpg
Η Carre μεταξύ άλλων, εκείνη την περίοδο πάλευε με την ανορεξία, τη βουλιμία, τη χρήση ναρκωτικών, αλλά και την σεξουαλική κακοποίηση που υφίστατο από τον ατζέντη της.
catwalk_yourself_carre_otis.jpeg
Χαρακτηριστικό είναι όπως λέει, πως ενώ τόνιζε σε όλους πως ακολουθεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής με φρούτα, λαχανικά και κοτόπουλο, εκείνη έκανε το ακριβώς αντίθετο:
«Έπινα έξι καφέδες τη μέρα, κάπνιζα πολλά πακέτα τσιγάρα, και ήμουν τόσο στην τσίτα που έπρεπε να παίρνω χάπια για να κοιμάμαι τη νύχτα. Πολλές φορές κοιμόμουν για μία μόνο ώρα ολόκληρη τη νύχτα».
MV5BMTAzMjc1NzY2MTJeQTJeQWpwZ15BbWU3MDU2MDQwMTM@._V1._SX640_SY774_.jpg
Όσο για τα τέλεια μαλλιά της και την αψεγάδιαστη επιδερμίδα της; όπως εξομολογείται, «ήταν περούκες, ποστίζ και αποτέλεσμα photoshop».
Αποτέλεσμα όλων αυτών, ήταν να αποκτήσει σοβαρό πρόβλημα με την καρδιά της:
«Μετά από 20 χρόνια πείνας, απέκτησα τρεις τρύπες στην καρδιά. Τα δόντια, τα νύχια και τα μαλλιά μου έπεσαν».
acarreotis1a.jpg
Παραδέχεται ακόμα, πως ο αυτοκαταστροφικός τρόπος ζωής της, ήταν αποτέλεσμα «ανασφάλειας και συνεχούς επιθυμίας να δείχνω τέλεια.Στην πραγματικότητα και κάτω από την επιφάνεια, ήμουν πολύ τρομαγμένη και λυπημένη».
CARRE2.jpgCARRE3.jpg

Τέλος, περιγράφει και τη στιγμή που μια fan της, της έστειλε ένα γράμμα όπου της έλεγε πως «θα πέθαινα να σου μοιάσω».
Τι της απάντησε η Carre Otis;
«Κι εγώ σχεδόν πέθανα για να είμαι όπως είμαι».
CARRE1.jpg


Σου άρεσε;

Σχολίασε