Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Στο beach volley ακουμπάω όλα τα προβλήματα» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Στο beach volley ακουμπάω όλα τα προβλήματα»

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Στο beach volley ακουμπάω όλα τα προβλήματα»Το beach volley είναι το αγχολυτικό της Βίκυς Χατζηβασιλείου;
«Εκεί ακουμπάω όλα τα προβλήματα, τα αφήνω στην άμμο και φεύγω! Για να είμαι ειλικρινής υπάρχουν φορές που αφήνω οτιδήποτε άλλο. Πιο παλιά έπαιζα βόλεϊ. 
Κάποια στιγμή ανανεώθηκε η ομάδα και οι παλαιότερες, που ήμασταν φίλες, το γυρίσαμε στο beach volley που έχει και λιγότερους τραυματισμούς, γιατί η άμμος απορροφά τους κραδασμούς...
Ξεκίνησα σχετικά μεγάλη, είχα ήδη δύο παιδιά τα οποία κουβαλούσα μαζί μου από μωρά, τα έβαζα να παίξουν με τα κουβαδάκια τους στην άμμο και έκανα προπόνηση» τόνισε στο You.
-Έχετε πάρει με άριστα το πτυχίο σοκ στο Ποινικό Δίκαιο και το μεταπτυχιακό σας στην Ιατρική. Κυνηγάτε το «άριστα»;
«Όχι. Το κίνητρο είναι να μάθεις τα όρια σου. Για μένα λειτούργησε σε ένα παιχνίδι με τον εαυτό μου.»
-Αυτό το... παιχνίδι προσπαθήσατε να το περάσετε και στους γιους σας;
«Όχι, ποτέ δεν αξίωσα από τα παιδιά μου να μου φέρουν άριστα, απαίτησα να είναι συνεπή στις υποχρεώσει τους. Το γονίδιο, αμόκ, είναι αμείλικτο. 
Ο μικρός μου γιος είναι πολύ «διαβαστερό» παιδί. Του λέω «παράτα το βιβλίο» και εκείνος μου απαντά «όχι, θα σ' το πω άλλη μία φορά»!(γέλια)
Πηγή: http://www.gossip-tv.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε