Ναταλία Δραγούμη: «Πολλές φορές κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω, πως είσαι έτσι;» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Ναταλία Δραγούμη: «Πολλές φορές κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω, πως είσαι έτσι;»

dragoumiΗ Ναταλία Δραγούμη μιλώντας στο περιοδικό Like! παραδέχτηκε πως ως γυναίκα έχει κι αυτή τις ανασφάλειές της και πως βλέπει τα σημάδια του χρόνου πάνω της.
Σχετικά με το αν η εξωτερική της εμφάνιση την βοήθησε στον επαγγελματικό τομέα, λέει: «Σίγουρα παίζει ρόλο η εμφάνιση, αλλά δεν αρκεί μόνο αυτή. Και σ’ το λέω εγγυημένα αυτό. Έχω δουλέψει πολύ στη ζωή μου...
Μάλιστα, δεν θεωρώ ότι έχω παίξει το ρόλο της ωραίας ούτε στο θέατρο ούτε στην τηλεόραση. Στη σειρά Η Καρδιά Ενός Αγγέλου, για παράδειγμα, υποδυόμουν μια γυναίκα που έχασε το παιδί της και έπαιζα χωρίς μακιγιάζ. 
Ειλικρινά, δεν έχω κανένα άγχος να παίξω την «ωραία». Άσε που δεν είναι καθόλου εύκολος ο συγκεκριμένος ρόλος. Από την άλλη, βέβαια, δεν με προσβάλλει ως ηθοποιό να μου δώσουν το ρόλο μιας όμορφης γυναίκας. Απλά δεν νιώθω ότι είμαι μόνο αυτό. Πιστεύω ότι όλο αυτό ξεκινά από την οικογένεια. Εγώ δεν μεγάλωσα με την ψευδαίσθηση της «ωραίας»».
Όσο για το αν αποδέχεται αυτό τον τίτλο τόνισε: «Θεωρώ τον εαυτό μου μια ωραία γυναίκα, αλλά δεν αποδέχομαι τον αντίστοιχο τίτλο. Δεν κοιτάζομαι, δηλαδή, στον καθρέφτη του σπιτιού μου και λέω «Α, τι ωραία που είμαι». Πολλές φορές, αντίθετα, θα κοιταχτώ και θα πω «Πως είσαι έτσι;». 
Γενικά μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου, να τον φροντίζω και να εισπράττω θετικά σχόλια, αλλά δεν αυτοθαυμάζομαι. Έχω πολλές προσωπικές ανασφάλειες ως γυναίκα. Βλέπω τα σημάδια του χρόνου πάνω μου, βλέπω τις ρυτίδες και, ναι, με αγχώνει ο χρόνος που φεύγει, αλλά όχι τόσο στο θέμα της ομορφιάς όσο στο τι αυτός θα φέρει στο τέλος».
govastileto.gr



Σου άρεσε;

Σχολίασε