Βρε Κωνσταντίνα μου, μήπως να κατέβεις λίγο από το καλάμι; Η παρατήρηση της Συροπούλου on air σε συνεργάτιδά της! Ποια ήταν η απάντηση που πήρε η παρουσιάστρια και αισθάνθηκε άσχημα; | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Βρε Κωνσταντίνα μου, μήπως να κατέβεις λίγο από το καλάμι; Η παρατήρηση της Συροπούλου on air σε συνεργάτιδά της! Ποια ήταν η απάντηση που πήρε η παρουσιάστρια και αισθάνθηκε άσχημα;

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου κατά την διάρκεια της εκπομπής έκανε παρατήρηση στη συνεργάτιδα της εκπομπής της... "Σπίτι μου, σπιτάκι μου", Όλγα Τσαουσέλου.

Ο λόγος;

Της έστειλαν μήνυμα εν ώρα εκπομπής!

Η παρουσιάστρια είπε: «Καλά δεν βλέπουν ότι έχουμε εκπομπή;».

Η Όλγα είπε: "Μία φίλη μου έκανε νινάκι και μας βλέπει από το μαιευτήριο" τότε η νεαρή παρουσιάστρια είπε: "Ααα.... Να τους ζήσει"!

Πηγή: athensmagazine.gr


Σου άρεσε;

Σχολίασε