Τζένη Μπαλατσινού: «Διαψεύστηκε ότι έχω νέο σύντροφο» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Τζένη Μπαλατσινού: «Διαψεύστηκε ότι έχω νέο σύντροφο»

Τζένη Μπαλατσινού: «Διαψεύστηκε ότι έχω νέο σύντροφο»«Πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα αν έχω νέο σύντροφο να το πουν και σε εμένα».

Στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» μίλησε η Τζένη Μπαλατσινού με αφορμή την πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό στην οποία αναφέρθηκε στον Πέτρο Κωστόπουλο...
Η Τζένη Μπαλατσινού παραδέχεται πως δεν έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές και τόνισε ότι έχει καλές σχέσεις με τον πρώην σύζυγό της, Πέτρο Κωστόπουλο.

Μάλιστα αναφέρθηκε και στις φήμες που την θέλουν να έχει βρει νέο σύντροφο και είπε στην Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Διαψεύστηκε ότι έχω νέο σύντροφο. Πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα αν έχω νέο σύντροφο να το πουν και σε εμένα».





Σου άρεσε;

Σχολίασε