Έλληνας ηθοποιός: «Νόμιζαν ότι ήμουν φραγκάτος κι εγώ δεν είχα να πληρώσω το νοίκι μου» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Έλληνας ηθοποιός: «Νόμιζαν ότι ήμουν φραγκάτος κι εγώ δεν είχα να πληρώσω το νοίκι μου»

Έλληνας ηθοποιός: «Νόμιζαν ότι ήμουν φραγκάτος κι εγώ δεν είχα να πληρώσω το νοίκι  μου»Η εξομολόγηση του ηθοποιού για τη δυσχερή οικονομική κατάσταση...
Για τις οικονομικές δυσκολίες και την στενάχωρη περίοδο στη ζωή του τη στιγμή που όλοι πίστευαν ότι ήταν κάτι παραπάνω από άνετος στην τσέπη του μίλησε ο Κώστας Κρομύδας στο περιοδικό «Λοιπόν».
Ο γνωστός ηθοποιός παραδέχτηκε ότι υπήρξε μια περίοδος που είχε μείνει χωρίς δουλειά και χωρίς ευρώ στην τσέπη του!...
«Ναι βέβαια και χαίρομαι γι' αυτό, γιατί έμαθα να εκτιμάω από νωρίς πολλά πράγματα που σχετίζονται με την οικονομική αυτάρκεια.
Το αστείο είναι πως όταν συνέβη, όλοι γύρω μου νόμιζαν πως εκείνη την εποχή έβγαζα πολλά χρήματα και ας μην είχα να πληρώσω το νοίκι», εξομολογήθηκε ο ηθοποιός.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: