Zέτα Δούκα: «Ήταν μια ατυχής τηλεοπτική μου επιλογή, γι’ αυτό έσπασα το συμβόλαιό μου» | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Zέτα Δούκα: «Ήταν μια ατυχής τηλεοπτική μου επιλογή, γι’ αυτό έσπασα το συμβόλαιό μου»

Zέτα Δούκα: «Ήταν μια ατυχής τηλεοπτική μου επιλογή, γι’ αυτό έσπασα το συμβόλαιό μου»Η πρώτη απόπειρα της Ζέτας Δούκα στην τηλεόραση ήταν το 2008 με την εκπομπή Extreme Μake over στο Mega. 

«Αυτό ήταν μια ατυχής τηλεοπτική μου επιλογή και κάτι που μετάνιωσα, γι’ αυτό και έσπασα το συμβόλαιό μου

Ήταν κάτι που ξεκίνησε ως κοινωνική προσφορά απέναντι σε ανθρώπους που
είχαν προβλήματα υγείας, με τη βοήθεια της πλαστικής χειρουργικής και διάφορων άλλων ειδικοτήτων, αλλά τελικά φάνηκε πως δεν ήταν εύκολο να γίνει στα πρότυπα της αντίστοιχης εκπομπής στην Αμερική», λέει στο People η ίδια.

«Με ενδιαφέρει να μαθαίνω οτιδήποτε αφορά την καλή μας ζωή, είτε αυτό έχει να κάνει με τη στάση μας απέναντι σε μια πάθηση και πώς θα την αντιμετωπίσουμε, είτε μικρές συμβουλές και πληροφορίες που αφορούν την άσκηση, τη διατροφή και την ψυχολογία. 



Θεωρώ πως όλα τα πράγματα στη ζωή μας είναι ολιστικά. Είμαστε κυρίως το μυαλό μας και μετά το σώμα μας. 

Τις περισσότερες φορές, εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε τις παθήσεις μας, καθώς οι περισσότερες είναι ψυχοσωματικές», ξεκαθαρίζει η ίδια.


Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: