Βάσω Λασκαράκη: Η φωτογραφία στο Instagram και το σχόλιο "7 χρόνια πριν, ο άνδρας μου" | Alla-Dalon Epirus Magazine
Ιωάννινα

Βάσω Λασκαράκη: Η φωτογραφία στο Instagram και το σχόλιο "7 χρόνια πριν, ο άνδρας μου"

«Επτά χρόνια πριν. Αναμνήσεις. Νοσταλγία. Ο έρωτάς μου. Ο άνδρας μου. Η ζωή μου» έγραψε η Βάσω Λασκαράκη στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το βράδυ της Τρίτης 1 Σεπτεμβρίου.

Η Βάσω Λασκαράκη δημοσίευσε μια φωτογραφία που απεικόνιζε σκηνή από το σήριαλ «Πολυκατοικία» που πρωταγωνιστούσε με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη...
Η Βάσω Λασκαράκη θέλησε να κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν στην πρώτη περίοδο γνωριμίας της με τον σύντροφο και πατέρα του παιδιού της, Γιάννη Τσιμιτσέλη.

Έτσι, δημοσίευσε την φωτογραφία που βλέπετε συνοδεύοντάς την με πολύ τρυφερά λόγια. 






Σου άρεσε;

Σχολίασε

:ambivalent:
:angry:
:confused:
:content:
:cool:
:crazy:
:cry:
:embarrassed:
:footinmouth:
:frown:
:gasp:
:grin:
:heart:
:hearteyes:
:innocent:
:kiss:
:laughing:
:minifrown:
:minismile:
:moneymouth:
:naughty:
:nerd:
:notamused:
:sarcastic:
:sealed:
:sick:
:slant:
:smile:
:thumbsdown:
:thumbsup:
:wink:
:yuck:
:yum: